Translate

21. maj 2013

Værtsfamilie!!!!

Hej alle
Så kom dagen hvor mailen fra AFS vedr. min kommende værtsfamilie, ramte min inbox. 
Det kan ikke blive meget bedre! Den familie jeg skal bo med, består af en far, en stedmor og så tre børn. Faren er lærer og tidligere AFS'er, og det så ud som om at familien har haft en udvekslingsstudent før. Det første barn er en pige på min alder (ca. 1 måned yngre), så er der en pige på 13 år og en dreng på 12. 
-Og fortalte jeg, at jeg skal bo i Barcelona? Der er omkring 5 km til kysten og ligger i udkanten af byen så vidt jeg kunne se. 

Det er så vildt! Jeg er helt utrolig gald, og efter en dag som ellers tappede mig fuldstændig for energi, kunne jeg ikke få noget bedre end denne information! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har bare lyst til at springe rundt og synge og jeg ved ikke hvad. :-)



Lige nu er jeg bare meget meget glad og tilfreds, og har egentlig mest lyst til at pakke kufferten og tage afsted med det samme! ;-)

Knus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I skal være velkomne til at lægge en kommentar :-)