Translate

6. september 2013

På vej afsted

Hej
Så er alting pakket og klart og allerede om 10 minutter, kører vi til lufthavnen!
Det er sindsygt surrealistisk at det allerede er i dag, ja, jeg kan næsten ikke fatte det. Det føles overhovedet ikke som særlig lang tid siden, at jeg indsendte min ansøgning med krydsede fingre og håbede på at blive godkendt af organisationen (AFS).
Jeg ved ikke om jeg glæder mig, men jeg er i hvert fald sindsygt spændt på det hele og sommerfuglene formerer sig som kaniner lige nu. Jeg har slet ikke styr på hvad der sker efter kl. 19 i aften og frem. Jeg ved at jeg næste lørdag kl. 16 vil møde min værtsfamilie, men ellers vil alting komme som det nu kommer.
Som jeg også skrev på facebook, kan man sende mails til mig, og at jeg vil sætte pris på ikke at blive bombarderet på telefonen og facebook med beskeder.
Min mailadresse er sophie-korch@hotmail.com
Min adresse i Spanien bliver: Carrer Gran de Sant Andreu 389, 4art 1era Barcelona, Cataluña, 08030, Spain
(Bliver rigtig glad for at modtage breve :) )


 

Adios Danmark!!! 
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I skal være velkomne til at lægge en kommentar :-)